Regn, födelsedagskalas, kaffelatte. Whop!

Idag har det varit regn och rusk. Man blir så trött i huvudet av dåligt väder! Man får inte motivation till någonting. På eftermiddagen stack vi iallefall över (våran granne, mammas faster ♥) till Britt på födelsedagsfika. 66 bast! Vart en hel del fika! Tårta, kakor, glass och maränger! Jag åt och åt!! Zacke med, han tog åt sig av både det ena och det andra! Marängerna var nog favoriten för hans del!

När vi kom hem vart det middag och sen har kvällen fortsätt i lugnt tempo. Gjorde ett par kaffelatte till mig och lillebror på kvällskvisten som smakade utsökt, ibland blir jag bra stolt över mig själv alltså;D



Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0