Hitt på nå??

Idag händer det inget speciellt, skulle stuckit iväg till stan men det blidde icke så. Skulle nämnligen behöva inhandla en hårfärg, måste bättre på lite känner jag. För det första tycker jag att det är alldeles för ljust just nu (det färgade har ju solblekts som sjutton!! men inte min utväxt!!) och utväxten som är någon cm är näst intill svart! Eller någon cm? Den måste vara minst 2 cm nu?

MEN det kan vänta en dag eller två, än så länge är det inte kallabalik. Tycker egentligen att det kan vara snyggt med en liten utväxt men det är som sagt för ljust!

Annars då? Zacke sover och jag dricker kaffe. Mina vänner som läser detta får gärna hojta till om ni vill hitta på nånting med mig och Zacke idag/ikväll? Har ingenting alls planerat och det är ju fredag! Vill helst komma utanför huset idag då jag har myror i baken:) Har ju som sagt inga nr kvar efter olyckan med mobilen så HOJTA till ba!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0