Hboot? & Monstertrucks!

Idag är en sån dag då allt har känts tipptopp! Bortsett från att min mobil (som jag haft en månad!!) kajkade ihop. Jag vart helt desperat, dels för att jag inte hittade mitt garantikvitto men också för att jag har så mycket i mobilen. Alla bilder! Nummer! Appar! Spel som jag har KÄMPAT med! Haha... Vilket fall som helst så kom det fram senare att min käre son hade vart på och knappat på avstängningsknappen så den hade kommit in i ett läge som visst kallas "hboot", aldrig hört förut? Det var inte lätt att ändra tillbaka kan jag lova, som jag höll på! Kollade hjälpfilmer på youtube, knappade, tryckte osv osv. I flera timmar höll jag på! Till sist tryckte jag bara på en massa knappar, lyckades få upp telefonen men då var ALLT raderat. Den startades om, allting försvann. Det suger! MEN nu funkar iallefall mobilen och nu är det nog på tiden att jag letar upp garantikvittot innan det händer något igen. Tusenlappar i sjön gillas inte...

MEN det jag skulle komma fram till egentligen var ju att dagen har varit jätte bra! Bästa Petra hämtade upp mig och lilla mannen och så drog vi iväg och kollade på monstertrucks! SÅ TUFFT! Funderar att dra dit på onsdag med! Haha! Grymt var det iallefall och Zacke var så glad och nöjd!! Han ansikte rent ut sagt lös! Efter att monstertrucken hade kört sitt så vart det fotografering (man fick med sig ett framkallat kort hem) och autografskrivning! Zacke har visat kortet för alla som kommit i hans närhet!

Vart även en tripp in på leksaksaffären! Vi kom ut med en liten monstertruck, såklart. Den har det lekts med nu på kvällskvisten både inne och ute!

När vi kom hem så väntade middagen, hambugare:) Mätt och belåten är jag nu! Zacke har redan TOKslocknat i sin säng.. På två sek så sov han!





Kommentarer
Postat av: jannice lindell

vad har du för mobil? om du har som jag på min iphone. telefonlås så slipper du sånt knas som barnen ställer till. de e super bra:)

2011-08-08 @ 21:24:50
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0