Härlig sommardag!

Nu har jag tagit igen dagarna jag missat så lika bra att skriva av sig om dagen idag också:)

Det var riktigt varmt och soligt idag så vi drog iväg och badade. Det vart ett gäng från familjen! Dock höll jag mig borta från solen då jag känt mig snurrig i huvudet även idag:( Inget bad för min del heller, men Zacke plaskade på med kusiner och lilla morbrorn (ja Villepluttis är ju bara 5 år!).

När vi kom hem vart det middag, efter middag vart det tårta och nu på kvällen kantarellmackor... Är mätt så jag mår illa men ändå har jag i tankarna att poppa lite popcorn? Jag o lillsistra ska nämnligen kolla på film och det är ett måste att ha nånting gott till det!!


Bilder från dagen:



Zackes kusintjejer Erica & Tuva!



Zacke!



Kusin Calle, Zacke & morbror Ville bygger sandslott!



Moster Linnéa och Zacke!



Kantareller! Mmmm!



Zacke & Tuva myser!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0