Facerape. Av min 3åriga son.

Igår vart jag faceraped av min 3åriga son. 3 år om en måndad rättare sagt. Han är grym när det gäller mobiler och lär sig fortare än kvickt hur en mobil fungerar. Jag brukar alltid låta han hålla på med min mobil (när jag är i närheten) och han brukar söka på youtube, kolla på klipp, lyssna på Eric Saade, kolla mina fotoalbum osv osv MEN han vet också hur facebook fungerar, han vet hur han tar sig in och kollar på mina facebook album och det populäraste albumet är på han själv, från 2 år och uppåt.
Vart dock lite förvånad när jag kom hem och såg den här bilden på min logg:







Bklöiiiiih?
Haha bilden är som ni säkert ser från midsommar och ligger i albumet Zackarias 2 år och framåt, som han alltid brukar kolla in! Jag visste däremot inte att han hade kommit på hur man lägger ut bilder, imorse var det dags igen. Fast då med en bild som han knäppte på mig när jag sov...Hmm. Jag hann som tur var stoppa den bilden! Panik panik panik.... runt 20 kort lyckades han ta på sin snarkande mamma;D ett par på sig själv också. MEN nu är dom raderade och dags att byta ut koden på mobilen. För den har han såklart också lärt sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0