" NEJ JAG ÅKA DADIS!!!!"

Tänkte göra Zacke lite glad och berättade för honom att imorgon behöver du inte åka till dagis, då är du ledig! Till svar fick jag: NEEEJ JAG ÅKA DAAADIS!!

ha ha ok, det är ju bra att han trivs iallefall, med tanke på hans osäkerhet där för bara någon månad sedan då jag till och med fick köra en extra inskolning för att det inte funkade alls! Men nu minsann är det andra bullar, när man hämtar honom på dagarna så är han så himla glad! Han leker och busar med alla dom större (vet inte varför men han dras bara till äldre barn, han avskyr att leka med barn som är yngre eller i sin egen ålder..wierd) grabbarna. Fick även höra här om dagen att det är han som äter bäst på hela hans avdelning, han vill smaka på allt och han äter upp allt han smakar också, en riktig liten allätare! Stolt mamsi? :D




Ville o Zacke :) Världens bästa killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0