.

Ok, det har hänt så mycket i mitt liv på sistone. Bloggen har inte legat på min "prioettlista" direkt. Nu däremot börjar lusten av att skriva smyga sig tillbaka... Saknar faktiskt att kunna uttrycka mig i ord och att få ut mina känslor på ett helt annat sätt än att behöva "prata" med någon. Bloggen är perfekt! Den ger mig sinnesro ibland :) som nu tex! Det mesta snurrar omkring i min snurriga hjärna men jag känner att jag har kontroll över läget OCH alla glada - man bestämmer sitt eget öde, DU är DIN värsta fiende... JAG är MIN värsta fiende....


På återseende :D från och med imorgon ska den här bloggen få lite fart igen!



älskar min byxdress....
& min converse + keps!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0