100 % tråkig blogg o cirkuuus

Förlåt om min blogg har blivit 100 % tråkig, men jag har så mycket i huvudet just nu så bloggen har olyckligtvis hamnat lite åt sidan. Att min kamera har gått sönder gör inte saken så mycket bättre heller. Ska investera i en ny nästa månad för den här månaden är väldigt knaper med tanke på Zackes födelsedag, datorräkningar, vårdnadsbidrag som inte kom OCH listan kan göras lång... Strunt samma, har ingenting med saken att göra:)

Cirkusen vi var på i måndags var superskoj! Zacke hade delade känslor, ibland skrattade han och ibland flög han en meter för att han vart så rädd! Jag tror han skulle ha uppskattat det mer om han var något år äldre. På slutet (cirkusen började 18.30 och slutade 20.30) vart han som jag förmodade väldigt rastlös, då var det bara att muta med lite sockervadd! OCH det vart nog den största favoriten på hela kvällen. Sockervadd och en tjej som hoppade omkring i taket, det var grejer det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0