Urinvägsinfektion.

Den här veckan har varit den värsta på länge. Zacke började veckan med att bli sjuk och kort därefter börjar jag känna mig hängig, illamående, feber och svimfärdig konstant. Satt på närakuten nästan 4 timmar i tisdags och fick reda på att jag hade en kraftig urinvägsinfektion. Nu har jag fått medicin men än har det inte börjat vända, igår innan jag gick och la mig hade jag 39 i temp och min kropp bara skakade.

Usch o fy på det här. Idag när jag vaknade kände jag mig hyffsat bättre men får fortfarande grovt ont i magen imellanåt. Känns som att någon hugger en kniv i magen på mig var 10e minut..

Kolmården imorgon avbokas för min och Zackes del.. SKIT....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0