Sick

Igår morse när jag vaknade hade jag skitont i halsen. Tänkte att jag tar mig iväg till jobbet iallefall och kollar om det går över.. Men icke, det vart bara värre. Tog tempen som visade 39.8 grader. Var bara till att åka hem igen. 2 timmars jobb kändes lite ondödigt men jag försökte iallefall. Cred till mig..

Vart en rejäl crasch i soffan när jag kom hem och där låg jag hela dagen igår. Idag känns det något bättre. Febern verkar ha gått ner iallefall. Ont i halsen har jag fortfarande och det lär jag väll få räkna med ett tag. När ska dessa sjukdomar sluta besvära mig och min lilla man? Behöver alla kronor jag kan få just nu och man blir inte rik av att sitta hemma... SUCK.

Orkar inte blogga. Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0