Shopping!

OJ! vad jag har shoppat loss på senaste! Både till mig och lill-Z. Plånboken är LITE tunn nu om man säger så:) Önskade att jag kunde visa er kläderna i bildern MEN som sagt är kameran = sönder. Men det problemet är snart löst!

Till mig:

Höstjacka - Check!
Accessoarer - Check!
Lite söta toppar - Check!
Mössa - Check!
Halsduk - Check!
Skor - Check!
2 par nya jeans - Check!


Nu är det bara ett par gummistövlar, ett par skinnhandskar & en väska som MÅSTE inhandlas:)

Bästaste bästa köpet är mina nya svarta converse! LOVE!





Till Zacke:

Strumpor - Check!
Halsduk - Check!
Tjocktröja + t-shirt - Check!
Byxor - Check!
FÖDELSEDAGSPRESENTER - CHECK!:)


Han har så grovt mycket kläder så det är inte så mycket som fattas för honom. Skulle egentligen behöva typ skänka bort eller göra en bloppis av hans kläder för det får INTE plats. Jag tycker det är så kul att handla barnkläder så det läggs ju bara på lager hela tiden, har en hel del plagg som inte ens är använda...

Nåja, det han behöver nu är väll en lite kraftigare jacka, overall och ett par tjockare vantar. Stövlar, regnställ och sånt har han redan.




Det här är en tröja av dom Zacke har fått. Den är från Polarn o pyret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0