Break!

Jag har bestämt mig! Jag tar en bloggpaus! Inte helt och hållet men långt ifrån ett par inlägg om dagen. Skriver när jag känner för det, när jag har nåt kul att berätta eller när jag som sagt har köpt en kamera. Nånting jag själv verkligen hatar är bloggar utan bilder, tänker inte gå emot mig själv och bli en sån bloggerska. Jag själv rullar bara förbi långa texter utan bilder och det vet jag att jag inte är ensam om. 

Så, när hörs vi? Ikväll? Imorgon? Övermorgon? Om en vecka? 2 veckor?:)

Vi hörs när vi hörs helt enkelt, jag lovar att be back så fort jag köpt en nya kamera. Då kommer ni aldrig bli av med mig, promise! Så gråt inte floder nu mina kära vänner... & fiender;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0