Yesterday! Mysdag!

Som rubriken lyder: Yesterday:)

Skulle börjat på ett nytt område på jobbet men så vart det icke då en var sjuk så jag fick hoppa in för den istället. & lika bra var nog det eftersom mina tankar gick kors & tvärs igår.

Efter jobbet mötte jag upp Petra ♥ Tog en chailatte på waynes och sen vidare till Jalla Jalla (haha) för att köpa med oss hämtmat.. Petra flyttade till ett nytt ställe för ca en vecka sen? Och jag hade inte hunnit kolla in den än eftersom vi jobbar som vi jobbar. Vi käkade iallefall våran lovely hämtmat (AS god sallad, MUMS) och drack en massa kaffe på det. Vi gjorde några KLICK (WOHOO) på H&M och sen tog vi en promenix ner mot staden! Vart en heldag med peppsuwu:) Dock gjorde det så jag bara hann träffa min Zackeliten i en halvtimme innan han skulle sova...Usch vad jag saknar honom på dagarna nuförtiden. Vill bara springa från jobbet till min Zackis, ta han i min famn och pussa sönder honom!

Nä nu ska jag inte skriva en hel bibel...Räcker med en halv liksom:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0