Veckan som kommer.

SHETAS, jag har typ 100 saker inplanerat den här veckan?.. FAST bra saker:) & det gillar jag. Behöver ha saker att göra hela tiden!!

Måndag - Jobb, Shoppa och sen ut och äta middag med Linnéa och Kim. Tror det blir thai-bla-bla nånting. Blir nog rätt sent så stup i säng efter det.
Tisdag- Jobb, försöka hinna med en solning, köpa inflyttningspresent till camilla (hon har inflyttningsfest på lördag som jag tyvärr inte kan gå på )och sen hem och ringa en massa samtal! Skatteverket bla.
Onsdag- Jobb, Åka ut till Camillas nya bostad och ta en kaffe med henne och lillfisen. Saknat honom så himla mycket! Henne också för den delen! ♥
Torsdag- Jobb, Makeup kurs med Kim och Linnéa. Kan ta upp emot 4 timmar!?!? GALET.
Fredag- Jobb, sen raka spåret hem för kl 18.00 ska jag befinna mig på fyrishovs discobowling med jobbet. Efter det även gå ut och käka med jobbet. NICE o SKÅL.



Söta lillsis o jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hörru du, jag trodde vi skulle till Ikea på fre? ;-) Men vi kan skjuta upp det om du vill. Jag är ju ledig varje fredag. :-) Kram

2010-10-25 @ 11:25:46
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0