Suck

Jag är så djupt, DJUPT besviken just nu. Jag verkligen hatar den här "frysa-ut" grejen, speciellt när personerna i fråga står en så pass nära. Allt smyg och hysch hysch gör mig så deprimerad. Folk (eller folk o folk, ett flertal personer rättare sagt) verkar tro att dom går i 4an, för det är exakt såhär man beter dig i lågskoleåldern. Man kan tyckas att det här borde jag ta "facetoface" men jag är så besviken, ledsen, arg och irreterad just nu så det hade inte varit till någon större framgång. Jag vet att dom kommer se mitt inlägg och det räcker mer än väl.

Nej, det här gjorde ju inte min kväll så bra direkt.. Blir väll hemma helt alone, kanske tar en sväng till Ahmed men vi får se. Annars slår jag väll på en rulle när Zacke somnat, fast jag hatar att kolla på film själv. Äh, nog om detta deprimerande inlägg. Jag ska vara glad åt dom ärliga, roliga o glada människorna jag har i min närhet istället... För vad får man ut av att deppa? Nothing!:)

Dagens ordspråk: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0