When I say friday, you say? Heeeeyhey

Fredagskväll!! Min spenderas hemma. Ska ha lite girliekväll med lillsis Julia o Kimsan. Kolla på en skräckis och ladda upp med en massa chirre (chips) och kanske en öl.

Vad som har hänt idag är? Typ zero? Min kropp känns fortfarande som spagetti. Wierd. Ont i ryggen som fan! Undrar om det är urinvägsinfektionen som spökar igen? HURSOM..Tog mig iallefall upp till GränbyC en snabbis och handlade en födelsedags present åt lilla prinsen Liam (brorson) som fyller 1år imorgon! Wie! Blireee tårta:)

SEN, har jag faktiskt tokstädat. Rensat ur Zackes garderob, tog ju sin lilla tid om man säger så. Städat i alla hans leklådor så att allt ligger på plats. Plockat ur alla mina väskor, hittade mycket smått o gott där! Haha! Tänk vad alla saker kan gömma sig ibland;)

Vart även lite bad o så för the little man. Gröt, nässpray, hostmedicin och sen i säng. Japp, han har ockå blivit sjuk nu. Stackars mamis kille!


Kommentarer
Postat av: Mamma till tio

Så härlig bild =)

2010-10-02 @ 16:51:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0