Utgången på ingången.

Hej dä! Lugna määä...

Allt är på topp för min del (förutom att mitt huvud snart sprängs, inte av huvudvärk men av knäppa tankar. Psykakuten nästa) och igår var jag ut och slog klackarna i taket. Vart först middag hemma hos Petra med Kim och Linnéa. Sen slog förfesten igång OCH det vart nog en shot för mycket för min del. Men lätt att säga nej när alla säger - MIA KOM SÅ SHOTTAR VI!.. TA EN TILL... KOM IGEN NU MIA!!

Jaja. Idag har det varit en riktig bakisdag. Bjöd lillsis Linnéa på lunch i stan och sen åkte jag hem och tokdecka. Hann ta en dusch innan kroppen sa ifrån helt från en massa sysselsättningar. Uhhh..

Imorgon är det jobb igen (hahaha kom på nu att jag träffade min jobbarkompis ute igår, ohhh no. Har ju en tendens att säga lite vad jag vill när jag dricker) med klockan ställd lite lite för tidigt än vad jag skulle vilja.

NU PIZZA!!!!!!



Klapp, klapp, klapp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0