Snart helg! Äntligen!

Herregud! Dom senaste två jobbdagarna har varit mer eller mindre kaos. 5st (!!) borta från jobbet. det är nästan halva truppen. Fick jobba över både igår och idag. Att jobba över är väll inte jobbigt i sig men att jobba för två pers och att hinna med dubbelt så mycket än vad man brukar kan slita lite på kroppen. Jag älskar att ha saker att göra, jag hatar att driva på tiden genom att sitta still så missuppfatta mig inte MEN när man inte ens vet vilken ände man ska börja i, så orkar inte ens jag. Känns som jag varit på ett träningsläger i två dagar och bara kört massa fys och gym. Mina armar är kaPUTT.

Jaja, till nånting bättre! Idag vart jag bjuden på kinamat, inte ofta det händer;) Åt så jag sprack! Min magsäck verkar inte ha någon ände.

Och till nånting ÄNNU bättre! Imorgon är det fredag vilket betyder bowling+middag med jobbet! Skåliskålii:)



Kimsan, lill-Z o jag. Mysig kvällspromenad som alltid!


Kommentarer
Postat av: Busch

Men gu va läkert!

Visst äre Hunter stövlar ni har båda två ;)

Eller har lil-Z också fått? :P

2010-11-11 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0