Födelsedagsbarn!

Jobb, jobb o jobb. Så känns det just nu. Är inte motiverad till nånting. Kan bero på att jag fortfarande är sjuk och att halsen dödar mig så fort jag sväljer. Men det är bara att stå ut! I need money.

Var på Nickis lekland igår och det gjorde inte förkylingen bättre för varken mig eller Zacke. Hans kraftiga hosta kom tillbaka och han sov nästan igenting inatt. Suck. Men annars var det kul, han behöver leka av sig min kille. Undrar hur mycket energi han sitter på egentligen? Med tanke på all energi han gör av med och all energi han har kvar. Han sitter ju aldrig still!? Haha. Yeye, jag fick också röra på rumpan igår måste jag få säga. Herregud vad vi klättrade, hoppade och sprang. Träningsvärk hej hej träningsvärk hej! Ja det är sant, känns som att jag har växtvärk i benen idag. Host otränad host.

NÄ men Idag är Det ingen Vanlig dag För idag Är det Ahmeds födelsedag! HURRA HURRA HURRA! Har precis fikat med tårta, kaffe o bullar:) Överraskade honom med tårta efter jobbet, gulligt visst?:) Jag är snäll jag! Presenterna tjuvstartade han med redan igår den jäveln! Jag tror att det var lyckade presenter! Det är SÅ svårt att köpa presenter till killar! Hujedamej!

Nu är Zackes bigsis Amina här och leker så ska kolla vad busungarna gör och sen blir det väll mer kaffe. Har köpt pannkakor som vi ska äta till middag också, myms!



Grattis mannen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0