Percing!! Cred till mig. I did it.

Hello! Har haft en händelserik dag idag ja!

Började morgonen med att försova mig pga att jag ställde väckarklockan helt fel igårkväll. Mitt huvud har för mycket att tänka på alltså!

SEN har jag gått och varit orolig,nervös och svimfärdig hela dagen pga den där jävla percing tiden (hade ju en tid 13.40 idag). Mina händer har darrat konstant! Förstår ni hur jag mådde på bussen ner på stan efter jobbet? Jag räknade VARENDA minut!! När det var 10 min kvar och jag började gå mot percingstället så trodde jag att benen skulle vika sig under mig. När jag väl var framme så ville jag bara vända på klacken och dra därifrån! MEN cred till mig som klarade det! Och så farligt var det faktiskt inte.. Självklart kändes det men absolut inte så mycket som jag hade räknat med. Nu har jag en fin stav sitter där:) Fan vad nöjd och glad jag är! Framförallt lättad! Har drömt om det här så himla länge och nu har jag gjort det! WHOPPP!! Bilder kommer snart!!
Update: Tog hål i tragus för er som inte sett inlägg nedan!

Direkt efter det så var det bara raka vägen hem! Fixa ordning sig och dra mot lillasyster Julias skola! Hon hade öppet hus idag och jag fick agera lite förälder då varken mamma eller pappa kunde komma dit. Mysigt var det iallefall och jag är en väldigt stolt storasyster till min söta lillsis!!♥

Kom faktiskt precis innanför dörren så nu får det räcka med bloggandet. Dags att slänga i sig mat och sen decka!

Kram!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0