Sjuk lillkille.

Lillkillen har blivit jätte förkyld och som vanligt när han blir snorig spyr han. Är väll allt slem som samlas. Vilket fall så spydde han ner hela mig och sig själv innan han skulle sova sin powernap. Inte lätt när det blir så för gröten är ju bara att utesluta eftersom han spyr lättare av den. För övrigt verkar han iallefall må bra, han har inte feber eller nånting och humöret är det inget fel på heller. Lika livlig som vanligt.. Det är oftast nätterna som brukar bli värst, får väll hålla tummarna på att detta inte blir långvarigt.

Jag själv börjar också känna mig förkyld, känner mig tjock i halsen och allmänt hängig.


Kommentarer
Postat av: jessica L

usch då stackars Zacke. hoppas han blir bra. kram ifrån oss

2010-03-09 @ 13:50:05
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, fy för sånt här. Tack :) Hoppas ni mår bra! KRAM

2010-03-09 @ 15:04:19
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0