Perfekt helg och nu blir det filmmys!

Long time no see.. Har inte varit hemma på hela helgen och därav ingen update. Nu är jag iallefall hemma efter en som vanligt perfekt helg! Fre-sön är verkligen dom bästa dagarna på hela veckan och jag lyckas alltid få till perfekta helger... :) Det ända som fattas nu är att jag saknar Camilla och hennes lilla Viggo så himla mycket! Hade verkligen velat få in en träff med dom i helgen, men jag håller tummarna för att vi kan boka in en träff i veckan! Jag vill ju hinna träffa lillen innan han växer ur sina presenter! ;)

Nu har jag lovat lillebror Philip att glo på film, vi har en slags "projektor" (eller vad det heter?) här hemma så det blir som att kolla på bio! Popcorn och cola är därför såklart ett måste, hehe.

Hörs efter! kram:)



Min riddare! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0