Kattbebisar :)

Nu sover lill-Z. Han somnade utan problem så förhoppningsvis blir det en lugn natt. Han borde vara trött som han har härjat idag + att han har fått varit ute två gånger... :)

Jag själv sitter och tittar på min tokiga katt som springer omkring här. Hon väntar förmodligen kattbebisar (hon har gått ca 5 veckor) och sedan dess har hon blivit helt knäpp. Haha nog med att hon varit lite udda förut men nu är det ju värre än värst! Tokisen. Längtar tills kattbebisarna vill komma ut iallefall, en av dom ska nämnligen bli MIN! Egentligen Zackes.. Skaffar den för hans skull! Han älskar katter och eftersom vi förmodligen flyttar snart så tycker jag att han ska få ha en liten katt dit vi flyttar också. Han är ju uppväxt med katter och han älskar dom verkligen! Ett tag trodde han nog själv att han var en katt, det ända han kunde säga var - Mjaaaoouu.. :)



Hans favorit linne, han sover i det på nätterna och varje gång när det är dags att söva honom blir han jätte glad och pekar på linnet när jag ska klä på honom det :) Han tror ju det är en katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0