Våran dag!

Sho sccccHenare bloggen!

Idag var Zacke hos sin gudmor Malin och härjade under tiden jag var på jobbet och slet;) Han verkade ha haft det riktigt bra! Haft picknick, gått på promenad, lekt i lekparken (med en hel dagispatrull, inte vilken dagispatrull heller.. Det var hans favorit morbror Villes dagis! Gissa en som hade blivit glad?:)), busat med sina kusiner, osv osv.

Vid 14.00 tiden hämtade jag upp honom hos Malin. Möttes av en glad Zacke! Vart en kaffe och prat med bigsis innan vi cyklade hemåt! Så otroligt skönt att vi träffas oftare nu! Brukar bli en tid mellan gångerna annars:( Saknar ju dom (mina syskonbarn + bigsis) så himla mycket när man inte träffas!

När vi kom hem vart det käk, ett bad för Zackisen, en dusch för mig och sen dök Petra upp på en kaffe! My peppsowuuu:)

Nu sover lillskiten och jag har som vanligt fastnat framför datan! Hihi.



När jag gick imorse var Zacke lite ledsen men två sekunder senare när jag stod och vänta på bussen fick jag ett mms om att han var glad och satt och åt yoghurt med flingor!:) Vilken toppen moster/gudmor Zacke har alltså!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0