Usch & fy & blä för sommartidstabellen!!

Nu är jag hemma igen! Åkte hem efter jobbet.. Behövde fixa med lite papper and stuff. Dock tog det mig nästan 2 timmar från att jag slutade tills att jag kom hem. OCH det gick åt att bara vänta på bussar!!! Jag hatar sommartidtabellen. Stadstrafiken är helt OK men lantisbussarna? EN GÅNG I TIMMEN (varannan timme på helger), alltså vad fan!!! Jag slutar 12.45 och min nästa buss går hem kl 14.00!! Kalabalik. Blir nog mycket övertid på jobbet i sommar, eller så spenderar man väll en massa pengar på skitsaker under tiden man väntar på bussen. Jag är lite små pisssst:)

Hörs soon!



Dunder!...  & brak;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får komma in till oss på jobbet o ta en kaffe =) Bussen går ju nästan precis utanför oss sen igen också :D

2010-06-17 @ 22:33:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0