Tisdag

Usch, den här dagen har verkligen inte varit bra alls! Jag vaknade upp med världens magont, det kommer oftare och oftare nuförtiden. Borde kollat upp vad som ligger bakom det för länge sedan men idag tog jag tag i saken och fick en läkartid på måndag. Det känns skönt.. Man förlorar så mycket nu när man precis fått jobb och är tvungen att vara hemma, det suger.

Hade iallefall en trevlig picknick med Julia, Ahmed och dom två små söta Amina och Zacke. Dock låg jag mest bara på en filt och tyckte synd om mig själv. Fick inte ens i mig salladen vi köpte.. Några jordgubbar fick jag i mig, det var gott. Har inte hunnit äta så många jordgubbar iår så det satt göttgött.

Nu ska jag vila en massa. Zacke somnade ovaggad efter att Amina åkte hem. Amina är alltså Zackes storasyster och dom lekte så himla fint idag! Gullungarna ♥

Nä som jag sa: VILA! Väntar bara på att mannen på A ska komma tillbaka, han är i kiosken här i närheten och köper lite gott.

Hoppas ni mår bra och att ni har haft en mysig dag i solen! Sommarn på väg nu?

Är btw inte hemma än, så bloggen får lida av bildtorka ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lalaaaa

2010-06-23 @ 01:39:57
Postat av: Sara

Stackars Mia! Hoppas att det blir bättre med magen. Kram!

2010-06-23 @ 08:29:24
URL: http://sarasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0