Saknat mig? jaaaa såklart




Min statusuppdatering på FB..:)
Ni kanske förstår då varför jag inte orkat bloggat så mycket? Full rulle hela tiden. Zacke sover dåligt på nätterna och det vart alldeles för sena kvällar i helgen. Firade Tims student i fredags och det finns inget annat ord för det än - GALET! På ett bra sätt alltså:)

Lördags vart det lite fest med Mr.A mfl. Hans mamma hade massa gäster och det bjöds på så j*vla mycket mat! Ursäkta ordspråket men det var verkligen mycket! Min mage stod åt alla håll och kanter! Supderduper gott säger matvraket Maria..Hih:) På kvällen vart det en öl kanna för mig och Ahmed. Den satt mycket bra! efterlängtat! Drack bara vin i fredags o det går ju EJ!

Söndags! Vart det återigen en stor middag! En lugn kväll.. I think? Är det någonsin lugnt när det gäller mig? HA?;)

Måndags! Yesterday! Fikade med tjejerna (och två små lillkillar, Zacke och Viggo), närmare bestämt Camilla och Petra. Hann träffa Nike en kortis men hon hade viktiga ärenden! Tråkigt! Saknat henne!

Idag! STRESSSSSS.....

Imorgon?? STRESSSSS.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0