Min kväll igår.

Hade en sån himla, himla, himla mysig kväll igår med syskonen (+ Petra, men hon räknas in i vår familj:) på bigsis Emmas ballkong med ett glas rosévin i handen! Solen stekte i ansiktet hela kvällen! Ibland var jag till och med tvungen att sätta mig i skuggan för att det vart så himla varmt! När jag skaffar lägenhet ska jag absolut kolla efter en lägenhet som har kvällsol! Så mysigt jue!

Kvällen avslutades iallefall på framfickan med min fina lillasyster Linnéa. I love you!:) Vi har alltid så jäkla kul tillsammans! Åkte inte hem efteråt och är fortfarande inte hemma så därför jag kan inte dela med mig av alla 100000 bilder som togs igår. Ska hålla utkik på Emmas blogg/facebook och se om hon lägger ut något ,annars får ni hålla er tills imorgon!

Idag är det bakismat som gäller - Pizza! Och ikväll blir det mys! Mitt liv är så jävla underbart ♥ Vad skulle jag göra utan min familj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0