Midsommar!

Åh gud, jag har så himla mycket att berätta (och tusen bilder att visa) sen sist jag skrev. Orkar dock inte ta allting i ett ända rörigt inlägg så det får komma i omgångar. Tänkte iallefall ta och berätta om min midsommar igår:)

Kickade igång dagen med att gå och plocka blommor med bigsis Emma, blommorna gjorde vi kransar av och vissa satte vi upp i midsommarstången här hemma.

Vid 13.00 tiden åkte vi till vår årliga tradition. Dans runt midsommarstången, lotterier, "peka kort", pilkastning, ringkastning osv osv. Var faktiskt riktigt mycket folk där igår!! Mycket barn och mycket stojjj. Zacke hade jätte roligt och röjde på som bara den! Han lärde sig till och med att dansa till små grodorna!

Sen var det bara raka spåret hem där vi hade midsommarmiddag. Alla i familjen (syskon + familjer) var samlade! Suppppermys! Vissa badade i poolen, barnen lekte jätte fint, åt jordgubbar så jag fick ont i magen och blablabla:).... En midsommar helt i min smak helt enkelt!!


När kl började närma sig kväll, vart det lite fiesta för min del. Några bekanta hade slagit upp ett partytält med musik och massa annat. Tog några drinkar och bara njöt av en supertrevlig kväll!


Tack allihopa som gjorde min dag/kväll till bättre än bäst!!!!



Kommer upp mer bilder strax! Även gårdagens outfit.. Seee ya

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0