Mardrömmar! Vad beror det på?

Borde egentligen sova. Har sovit så himla dåligt i veckan. I natt vaknade jag upp en gång i timmen och trodde att jag hade försovit mig. Letade som en tok över hela sängen efter mobilen för att kolla vad klockan var, tills jag kollar ut genom fönstret och upptäcker att det fortfarande var mörkt ute. När mitt larm går på morgonen så brukar det vara ljust och förhoppningsvis sol.. Hursom, mardrömmar drömmer jag också. Vaknar upp helt kallsvettig tusen gånger under natten, och det är inte vilka mardrömmar somhelst. Dom är riktigt obehagliga! Till och med så jag sitter och tänker på det på jobbet dagen efter. Vad är det som är fel? Har varit såhär en veckas tid... Det känns som om jag går i sömnen dag in och dag ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0