Lång kjol!

Jag har kollat runt lite efter en lång (då menar jag lång) kjol. Har alltid varit något fel på dom jag sett, antingen har det varit fel färg, för låg/hög midja, fel tyg osv osv. Men nu hittade jag den här läckerbiten för endast 129 kr! Kap eller vadå? Får se om den klickas hem, ska spana runt lite meeera först:) Helst så vill jag ju testa den också (räcker med oanvända kläder i min garderob nu!) så jag vet att den kommer användas!

Hur fin skulle den inte vara på midsommar förresten?
Dock har jag redan beställt hem en urgullig blommig liten klänning till midsommar så det var ju liiite synd dårååå för annars hade det sagt KLICCCK på en gång:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0