Hemsk dag!

Shulu.

Jag är riktigt trött efter en dag på jobbet. Har mått piss hela dagen och att jobba på det var inte det roligaste jag varit med om direkt.. På bussen hem var jag 2 sek ifrån att hoppa av bussen långt innan jag skulle gå av för att jag mådde så jävla illa. Trots det så vet jag att jag är tvungen att jobba, jag får helt enkelt hålla ut så länge det går. Nu känner jag mig faktiskt liiite bättre men inte 100 %. Suck, suck och återigen suck.

Ahmed är iallefall ute och spelar fotboll med Zacke så jag fick vila lite själv. Även om Ahmed leker med honom inne så kan jag inte riktigt koppla av när jag hör Zacke hela tiden. Dom som har barn förstår:)

Hoppas ni mår bra iallefall!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag förstår. :-) Hoppas du mår bättre snart! Kjolen ovan var skit snygg! Vart hittade du den? Jag vill också ha. Kram!

2010-06-21 @ 19:48:13
URL: http://sarasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0