.

Jag tänker på dig hela tiden. Jag kan inte ens sova för att jag tänker på dig så mycket. Så fort jag sluter ögonen tänker jag på vad som hade kunnat ha hänt dig och mardröm på mardröm dyker upp.. Just nu är jag väldigt tacksam för det stöd jag har brevid mig, som lyssnar.. Dock försvinner min sömn och hur jag ska orka med jobbet  imorgon är ett annat frågetecken. Jag mår riktigt illa över den här situationen och den har drabbat mig på alla möjliga vis.. MEN det viktiga är att du mår bra och att du klarar dig igenom det här, tillsammans med oss.. För vi älskar dig!

Kl är 00.29, men jag var tvungen att skriva av mig..

Jag älskar dig lillebror ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner likadant! Älskade lillebror!!!

2010-06-22 @ 13:02:08
URL: http://sarasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0