En ny pool!

Jag åkte in till stan (eller stan och stan, coop forum närmare bestämt) idag, behövde fylla på blöj och grötförrådet. Vart även en massa matburkar, nappar, flaskor osv. HURSOM, självklart kunde jag inte låta bli att svänga förbi leksaks/kläd-sidan... & inte kom man tomhänt därifrån! Hittade tuffaste poolen till Zacke och det var inget snack om saken, den skulle han ha!:)

Snacka om att det var två överlyckliga (Ville och Zacke) killar jag möttes av hemma (mormor var barnvakt) när jag visade poolen. Det ända ordet Ville fick fram var - woow, wow alltså wow! den var stor den! wow!, haha sötnosen! Zacke skrek mest och ville att vi så fort som möjligt skulle bli klara med blåsandet! tihi.

Dom kommer helt garanterat få roliga sommardagar där i den här!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0