1000 ord.

Känns så jekla tråkigt att jag inte är hemma så jag kan dela av mig med bilder. Känns inte lika kul att skriva (och säkert inte att läsa heller för den delen) ett inlägg utan bilder. En bild säger ju mer än tusen ord och skulle jag skriva tusen ord här skulle ni nog inte orka läsa! Tjibaaabbajuuuaa.

Ikväll blir det iallefall match igen. Italien spelar! Ser fram emot det! Dock är jag väldigt besviken på förra matchen, vadå Japan vann? Det ville jag inte. Egentligen spelar det inte så stor roll eftersom jag vill att Holland och Italien ska vinna gruppen men ändå! Hallå!

Nu ska jag käka en äggmacka som snälla mannen på A har gjort till moiii! MYMSFILIBABA.

Tror ni det vart tusen ord förresten? Heh nene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0