Våran dag och skoshopping!

Wä, snacka om att jag är trött! Måste verkligen lära mig att slita mig från datan. Jag sitter och tänker tyst för mig själv - Äh, 5 min till skadar inte. Eller 10 min förresten. Hmmmm några minuter till gör inte så mycket, osv osv osv..... Suck!

Nåja jag har haft en lovely dag iallefall! Jobb, hämta Zackisen hos hans nya dagmamma (det hade gått utmärkt!) och sen cyklade jag vidare till bigsis Malin för att ta en kaffe och snacka massa skit:) Zacke fick en massa fina jeans från henne! Perfekt! Nånting som verkligen saknas i hans garderob så är det just jeans! Såå perfectoooO.

No, nu ska jag fixa mig inför ytterligare än morgon med klockan ställd på 04.40. Bara 4 dagar kvar sen semester igen. Längtar!!


Zackes nya skor!:)



Är inte den lilla skolådan hur söt som helst?




Kommentarer
Postat av: Madeléne

Oj fräsiga ! :)

2010-07-28 @ 14:13:26
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0