VAB + dagens outfit.

Lulu. Har varit en slappardag hela dagen. Zacke hade feber och var vaken helt natten så det vart VAB idag. Har solat lite och sen har resten av tiden gått åt till att försöka roa en kinkig unge. Han kändes lite varm när jag la honom för en halvtimme sen också, han somna på två röda. Stackars lillkill!

Imorgon ska han vara hos Malin igen, var ett tag sen sist. Jag hoppas han samlar på sig krafter under natten = jag hoppas han sover!* För både min & hans skull. Jag måste ju jobba! Man blir inte rik av att sitta hemma direkt:)

Som vanligt har jag bott i bikinin hela dagen,
men när det började blåsa o bli lite kallare åkte det här på:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0