Take me to the candyshop....

Wäää, vad har hänt idag då? Ingenting. Självklart solat o badat men inge mer än så. Imorgon ska jag ha med mig fikabröd till girlsen på jobbet (man turas om varje fredag) men eftersom jag inte kom åt någon affär på vägen hem skickade jag iväg pappan till OK-macken. Vi får se vad för mumsit han kommer hem med, man kanske provsmakar lite... Bara liiiite, hihi. Är så satans sugen på något jue! Men nä. Sånna ska vi inte vara:)



Och hur gott skulle inte det här vara då?
Jag och Ahmed shoppade loss godis efter en galen utekväll förra helgen:)



Update: Haha nu kom fikabrödet hem. En bulllängd och munkar. Som tur var hade han köpt två munkar för mycket så jag får smaaaka iallafall! WIIIIIII:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0