Sommardagar is the shit!

Hur mår ni i värmen? Jag mår prima trots att det är så sjukt varmt ute! Fast jag ska inte klaga! Lite jobbigt för Zacke bara, fast han svalkar av sig i poolen lite då och då så det är nemas problemas:) Jag själv sitter just nu med min lilla laptop och steker i solen. Min bränna börjar verkligen bli riktigt nice! Solen tar som sjutton nu jue!

Nä nu ska jag vara social med bigsis Emma som är här under dagen! Vi satt och löste korsord ihop fast jag la av rätt snabbt, min hjärna är inte riktigt med idag and dont ask my why!

Ikväll äreeee martch!!!!! Yiiihooooo!!




Ahmed & jag på BJ förra helgen.
(Btw, så älskar jag min nya hatt! är från H&Ms killsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0