MYSDAG!

Okej. Orkar egentligen inte skriva men har haft en sån mysig dag att jag inte vill missa en detalj.

Till och början med så jobbade jag ju såklart! Mormor (Zackes) var barnvakt idag också! Tack gode gud att jag har så underbara människor runt om mig som ställer upp i vått och torrt ♥


Efter jobbet vart jag upphämtad av Camilla och sötaste Viggonosen! Vi stack hem till mig och drack kaffe, dock var det så himla varmt för lilla Viggo så det vart inte långvarigt. Dom åkte hem så lillen fick sova! Stackars dom små i den här värmen säger jag bara!!


SEN, så fyllde faktiskt mina små söta småsyskon år idag! Linnéa 17år och Philip 15år, bra tajmat där mami och papi;) Vilket betydde födelsedagsfirande! Det bara öste in folk från alla håll och kanter! Syskon (och det är ju en del om man säger så, hehe) med respektive + barn, gammelfaster (fast mer som en mormor:) och hennes sambo, Philips gudmor med man och några andra! En hel drös med barn vart det! Zacke hade såååå kul, även fast halva tiden gick åt att vakta sina saker. Haha, ingen annan fick röra hans saker inte! KUL att han kommit in i den åldern nu..


Vi satt ute ända tills nu, käka glass, jordgubbar, maränger, drack kaffe och pratade en massa! Jag och bigsis Malin hakade upp oss på Twilight-filmerna och kunde inte sluta prata om dom! Ska få låna 4:ans bok av henne, kan verkligen inte hålla mig tills filmen släpps på bio nästa år! Speciellt inte när hon berättade en massa smaskiga detaljer om boken!;) Tihi..


Zacke TOKslocknade i sin säng nyss, hoppas och hoppas att han sover bra inatt! Natten inatt levde han rövare så idag har man levt i sina egna lilla värld... Haha men men, vad gör lite för lite sömn om 100 år?:P


MYSDAG ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0