Mina planer för kvällen...

Halo! Låg uppe till.. hmm.. 2 inatt? och kollade på Twilight. Man är alltså lite trött idag men det är ingenting en kaffe inte kan göra något åt:) Fick faktiskt lite sovmorgon av min lill-Z också så ska inte klaga!

Idag har jag två planer att välja bland. Plan 1. Att hyra en stuga i fjällnora med Ahmed, lillsis Linnéa och några fler men jag vet inte om jag får så stor lust med det när jag kollar ut genom fönstret. Ser ju ut som att det ska komma en tromb närsomhelst! Nja.. Plan 2. Utgång med Petra och gänget. Julia kunde ställa upp som barnvakt.. Dock chockerar jag mig själv när jag inte har någon lust att varken dricka eller gå ut. (plan 3?)Lika bra att stanna hemma och glo på film kanske. Dumt att spendera pengar på något men egentligen inte vill och orkar.

Beslutsångest. Help?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0