Mamma fyllde år och min semester har börjat!

Det är fredag och gissa vad det innebär? Min semester är här! Jaaaaaa!

Idag fyllde världens finaste och bästaste mamma år! Min mamma såklart:) Så det har varit fullt hus näst intill hela dagen. Familjen blir bara större och större och jag älskar allihop så det värker i hjärtat:) Mamma vart bortskämd med MÅNGA paket! Det är hon sååå värd! Hmmmmm, funderar på om jag också ska skaffa 10 ungar så jag kan få så mycket paket;) Hahaha ne.

Grattis iallafall min älskade mamma! Hoppas du uppskattade mitt och Lill-Z's paket:)


Kommentarer
Postat av: Mamma till 10

Tack min älskade Mia <3

2010-07-31 @ 07:58:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0