En dag kvar på jobbet sen en veckas semester!

Nu är det dags att sova för mig. Tidig morgon imorgon med alarmet ställt på 04.30. Blir till att cykla imorgon fast det är en skön start på dagen.. Man piggnar till ordentligt! Dock är man ju rejält trött på kvällen men även det är rätt skönt, man somnar ju ovaggad om man säger så! Hoppas nu att Zacke sover bra inatt, behöver verkligen ett par timmar med god sömn. Inatt sov han HELA natten utan några avbrott så jag håller tummarna även för denna natt.

Egentligen så spelar det inte så stor roll, sista jobbdagen imorgon sen är det en veckas semester! Kommer sitta så FINT! Blir en lugn och fin vecka! Ska inte stressa, inte "festa".. Ingenting som tar på mina krafter helt enkelt. Har planerat att åka till Åland med the big family på måndag men det är allt jag har inplanerat! Och så biobesöket då såklart:) Nice.

Nä, nu sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0