Campa!!

I mitt huvud planeras det en massa saker just nu. Vill hinna med så mycket innan sommaren är slut! Vill ta vara på varenda sekund! En utlandsresa som jag hade tänkt verkar inte bli av i sommar, körde ihop sig lite, med semester, vilka veckor man kunde, osv osv. Hoppas det blir till hösten iallefall! Kanske lika bra, hinna spara pengar så man kan åka till ett lite finare place. Fast även då är ju semester ett problem, men det får man lösa då.

Hur som... Nästa helg ska jag, Ahmed och lill-Z campa!! Vi sticker iväg till Östhammar (så himla fint och mysigt där) nästa fredag eftermiddag och stannar tills på måndagen. Vi får låna min pappas husvagn! Kommer bli så underbart, även om det är för en kort tid så ska det bli skönt att komma bort lite. OCH bara vi tre dessutom ♥ Ska föreslå att slå av mobilerna under den helgen och bara tänka oss själva! Hihi:) Köpte även en platta öl idag som jag tänkte att vi ska gotta oss med där! Låter hur bra? BÄÄÄÄST!

Sen har jag faktiskt även planerat en grej med Camilla och Viggonosen. v.31 när jag har semester funderar vi på att sticka ner några dagar till hennes sommarställe:) Jag, Zacke, Camilla och Viggo:) Sola, bada och bara ta det luuungt! Nicenicenice!

Ojoj, det här vart ju en BIBEL.



Jag älskar sommarn!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0