2012.

Förlåt för usel uppdatering men det har varit så mycket på sistone. Juldagar, nyårsafton, kattvakt och en massa annat. Dålig med kameran har jag också varit, men nu ska jag försöka komma tillbaka lite grann iallefall :)

Hoppas ni har fått en fin start på året. Min start har varit helt okej och jag hoppas att år 2010 blir ett år to remeber. Har massa planer jag ska försöka få igenom! Har även lagt en del nyårslöften men det är löften jag väljer att hålla för mig själv iår.. :)

Nu håller söta lillebror Philip att göra kaffelatte åt mig och om någon timme blir det en film med popcorn & cocacola. Vi ska se 2012.. Hoppas den är bra! Har hört delade åsikter om den så nu ska jag skapa min egen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0