Fredag! Yippie!

Hej på er!

Zacke ligger och sover sin powernap just nu och jag har slagit mig ner framför datan. Ska strax börja fixa mig och packa lite saker. Ska träffa Lillsis i stan kvart över 4 och sen drar jag mig mot en mysfredag med film :) Imorgon blir det däremot fest! En utgång står på schemat, wiho! Kommer bli hur kul som helst :)


Men nu har jag faktiskt inte tid att sitta här.. Dags att ta sig i kragen och packa iordning allt så man slipper stressen 2 min innan bussen går, hehe.


Jag hade glömt hur gott det var med kiwi.. Mmm :) 
Som godis!

 

 


Kommentarer
Postat av: lillasyster julia

kiwi är gott ! :)

men jag tål det inte , det kliar för mkt och får typ skärsår , ;s mysko ! :)

2010-02-07 @ 01:51:53
URL: http://jjuliaadjurstroom.blogg.se/
Postat av: lillasyster julia

kiwi är gott ! :)

men jag tål det inte , det kliar för mkt och får typ skärsår , ;s mysko ! :)

2010-02-07 @ 01:51:54
URL: http://jjuliaadjurstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0