Dödskalle

WZUP G?

Min dag har inte bjudit på möcket. Så schönt! Jobb, hämta Zacke sen hem och bara vila! Solade en stund och läste bästa twilight.. Har btw börjat på 2:ans bok nu, så 1:an och 4:an är strykta från to-do-listan...:) Haha, fast känner jag mig själv rätt så läser jag dom nog en eller två gånger till. Thihi.

Imorgon vid 13.00 ska jag på ett viktigt möte i stan. Suck, suck o suck igen. Fast som jag sa - viktigt - så det går inte att komma undan. Papi Ahmed är iallefall snäll och hämtar lill-Z hos dagmamman imorgon så jag inte missar så mycket på jobbet. Money money money, ni vet?:)



Åh jag älskar min dödskallesjal :) hjärta hjärta hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0