4 nya ramar!

I förregår köpte jag 4 nya ramar och idag sysselsatte jag mig med att leta upp kort att sätta där i. Beställde ju 10 förstoringar på Zackisen för ett tag sen och två av dom åkte in i ramarna och sen två små jätte fina kort.

I dom små är det Zacke och hans kusin Tuva på julafton när dom pussades:) och ett från förra sommaren. I dom stora ramarna är det ett kort från förra våren och ett från i vintras. Jag vart riktigt nöjd med resultatet:)


Haha, syns att Zacke varit och kladdat på dom redan:)




Det var väldigt svårt att välja ut två kort när det fanns så många.. Ändå har jag en hel hög till gömd någonstans (Vart fan dom nu kan vara?). Med förstoringarna var det lättare eftersom det bara var 10 st:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0