Fjäril = Vårtecken!

Dagen idag borde egentligen vara bättre än igår med tanke på att vädret är finare än finast (och jag såg en fjäril!!) men min förkylning har blivit värre och jag har åkt på en ögoninfektion.

Trots att jag mår skit kunde jag inte låta bli att gå ut och leka med Zacke, fast han är så duktig och leker mest själv medans jag sitter i solen och dricker kaffe. Nu sover han men när han vaknar drar vi oss ut igen. Faktiskt riktigt avkopplande att sitta och steka i solen under tiden han springer omkring och leker. Det knäcker att bo på landet :)


Zacke skottade snö.




Hittade kottar!




Vattnade lite grann.




Min fina katt Maja!




Zacke var stolt över sina kottar och gick över till Britt (min mammas faster) för att visa dom.






Den här snön hamnade rätt i Zackes ansikte, haha!




En massa spring!




Vi såg en fjäril! Vårtecken!




Zacke på grönbete :P








Fler som längtar efter poolen? hehe.




Vilopaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0