Dagarna som varit!

Återigen känns det som om det var 100 år sen jag skrev sist. Men med tanke på vädret som varit, sakerna man gjort och personerna men umgåtts med så är det inte så konstigt att bloggen hamnat åt sidan..:)

Fredag: Vart det utgång för hela slanten! Galen utekväll med först lite drinkar på bryggan och sen Kalas. Hade för en gångs skull riktigt kul där:) Folket som annars brukar vara lite skumma (okej vissa var av sin egen sort) var också helt okej! Sen berodde nog ganska mycket på sällskapet man var med också!

Lördag: Sliiten dag! Hängde iallefall med Camilla och lilla sötnosen Viggo (som för övrigt blivit värsta tjockisen, hihi) hela dagen och vid 18.00 bar det av hem till Petra för pizza och förfest. Min kväll bestod av vin + fruktsoda, så himla gott! Härligt folk var det där och vi röjde på tills vi klev av bussen i stan då lite missförstånd och andra tråkigheter skedde! Men inget allvarligt, sånt som man tar med en nypa salt helt enkelt! :) Vart iallefall en utgång på det som vi verkligen körde all in på (all in på VIP ni vet? hahaha). Taxi hem och sen tokdeckade vi efter en mycket händelserik kväll!


Söndag:
Drog vi ihop gänget från kvällen innan och grillade! Där gick premiärgrillningen av stapeln! Mysfaktor på hög nivå och det var så himla gott! Mums,mums,mums! Måste även tillägga att jag nog aldrig garvat så himla mycket i hela mitt liv som jag gjorde i söndags! Haha!

Måndag: Ute nästan hela dagen med Zacke som röjde i varenda lekpark! ;)

Tisdag: Återigen ute med Zacke :) På kvällen hängde vi lite med lillebrur TiM. Zacke hade även en vakennatt. Suck, suck!


Onsdag:
Idag:) Mötte jag upp lillsis Linnéa och hjälpte henne med några grejor. Vart en lunch och kaffe innan det bar av hem till min söta systerdotter Tuva på kalas. Lilltjejen fyllde hela 2 år!!! Och som varje onsdag vart det Andra avenyn kl 21.00.


Har typ tusen bilder att dela med mig av men får ta det senare, ska fixa med lite andra saker nu. Känns som att jag har skrivit en bibel (inte för att jag vet hur det känns, hoho;)..



Min nya kavaj:) LIKE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0